Head for Business - Intermediate - Student´s Book - Jon Naunton, Oxford University Press, 2007

14,43 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Čítaná
Head for Business - Intermediate - Student´s Book - Jon Naunton, Oxford University Press, 2007
Čítaná
Head for Business - Intermediate - Student´s Book - Jon Naunton, Oxford University Press, 2007

Head for Business - Intermediate - Student´s Book
Čítaná

The course assumes that students have a good basic knowledge of general English. It aims to teach students core business vocabulary, develop their professional communication... Čítať viac

Séria
Head for Business - Intermediate
Vydavateľstvo
Oxford University Press, 2007
Počet strán
159

The course assumes that students have a good basic knowledge of general English. It aims to teach students core business vocabulary, develop their professional communication skills, and introduce them to key business concepts... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Mierne opotrebovaná
  • Angličtina
22,20 €

14,43 €

-35 %
Na sklade
  • Osobný odber 14. 6.
  • Na vašej adrese 14. 6.

Osobný odber

Kníhkupectvá
14. 6.
balíkovo
14. 6.
AlzaBox
14. 6.
Packeta
14. 6.
Slovenská pošta
(na poštu)
14. 6.
BalíkoBOX
14. 6.

Doručenie na adresu

Kuriér Packeta HD
14. 6.
Kuriér GLS
14. 6.
Slovenská pošta
(na adresu)
14. 6.

Čítané knihy nám môžete poslať aj vy!

Pošlite nám svoje prečítané knihy a získajte poukážku na nákup.

Vyskúšať Knihovrátok

Naši škriatkovia odporúčajú

Päťhviezdičkový víkend - Elin Hilderbrand, Tatran, 2024
Head for Business - Intermediate - Student´s Book - Jon Naunton, Oxford University Press, 2007
14,43 €

Viac o knihe

The course assumes that students have a good basic knowledge of general English. It aims to teach students core business vocabulary, develop their professional communication skills, and introduce them to key business concepts.

It is aimed at learners with little or no experience of working in the world of business. Texts from the business world have been chosen for their interest and accessibility, and students are not asked to draw on their own work experience to complete tasks.

Each of the 15 units is topic-based. The scope of the topics is broad rather than specialized, including subjects such as company culture, the changing nature of work and the economy, international trade, marketing and advertising.

Contents: recordings for the Listening and Speaking sections pronunciation work a range of international accents.
Čítať viac
Počet strán
159
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
210×275 mm
Hmotnosť
467 g
Rok vydania
2007
Edícia
Head for Business
Naše katalógové číslo
1905707
Jazyk
angličtina
Séria
Head for Business - Intermediate
Vydavateľstvo
Oxford University Press
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

4,8 / 5

5 hodnotení

4
1
0
0
0

Ako sa páčila kniha vám?

„Rozdiel medzi školou a životom je, že v škole sa najprv naučíte lekciu a potom dostanete test. No život vám najprv dá test a z neho si odnesiete lekciu.“